przeciazenie systemu

Hello debian-user-polish,

  No wlasnie od jakiegos czasu mam problem z jednym procesem ktory w
  topie bije po 90 % zajetosci procesora. Jest to dosyc mocny sprzet
  na Abicie KD7 i Athlonie 2000+ z 1 GB ramu. Jest to typowy router z
  shapingiem, squidem. Nazwa procesu to "ksoftirqd_CPU0" Sprzet
  dostaje takiej czkawki ze ciezko cokolwiek na konsoli pisac. Pomaga
  tylbo rebot. Pomimo zkilowania wiekszosci procesow. Co to dokladnie
  jest ? Pomimo oczywistej nazwy procesu nic wiecej mi to nie mowi.

--
Best regards,
 TomU                          mailto:tomu@protonet.pl