apache php4-pear

witam,

wiec tak mam Apache/1.3.26 + php4 wszystko ładnie z paczek instalowane,
kiedys jeden z moich uzytkownikow zglosil mi ze na stronie wyskakuje mu
blad-----
Warning: Failed opening
'http://zgc.kicks-ass.net/~cyphelf/screeny.php?a=0' for inclusion
(include_path='.:/usr/share/pear') in
/home/cyphelf/public_html/include/uo_screeny_zs.inc on line 1-----
zaistalowalem pakiet php4-pear i wszystko zaczelo dzialac, dopuki nie
zrestartowal sie serwer... teraz znowu jest ten sam blad
-----
fazzi:/etc/apache# apt-get install php4-pear
Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree... Done
Sorry, php4-pear is already the newest version.
-----

z gory dzieki za sugestie, pozdrawiam wszystkich debianowcow :D

--
Pozdrawiam Piotrek (Peterkus) Czech
mailto:debian[at]zgc[dot]kicks-ass[dot]net