Re: Amiga+SLIP

On Thu, May 01, 2003 at 05:15:13PM +0200, Grzegorz Dzięgielewski wrote:
> Marcin Sochacki <wanted@gnu.univ.gda.pl> wrote:

Jako, żem już wywołan do tablicy to napiszę..

> [...]

W którymś numerze eXeca Krashan opisywał jak połączyć Amigę/AmigaOS z
PC/Linux via (C)SLIP. PLIP (czyli równolegle) nie chciał mu zbytnio
działać (a z tego co wiem to nie tylko jemu).

> W amigach jest AmiTCP albo MIAMI, oba (o ile mnie pamięć nie myli)
> korzystają ze stosu linuxowego :) (popraw mnie Hrw jak sie mylę)

BSD4.x != Linux - a wiele implementacji stosu TCP/IP jest bazowana na
wersji z BSD4.x (w tym Miami i AmiTCP)