BOFH/POPR rulez!! [było: Błędy w LANie.]

Dnia Wed, Apr 30, 2003 at 08:17:41PM +0200 Marcin Sochacki napisał/a:
> Niech zdefiniują co to są "błędne pakiety" i jak je mierzą.
Błędne pakiety, błędy w lanie....
To normalka providerów, jak nie chce im się sprawdzać co jest nie tak
to rzucają Ci garstikę tekstów ściemniających mających na celu wysłanie
Cię do wszystkich diabłów, lub uprzykrzenie Ci życia.
Olej ich albo poproś o szczegóły używając najdziwniejszych słów jakie
znajdziesz w sieci o TCP/IP ;)

Jakiś czas temu mój dostawca po zgłoszeniu, że chwilami nie działa routing
do i z adresu na którym mam nat, zarządał dostepu do SNMP na komputerze
który robi maskarade!!!!

Opis problemu: 1.0.0.1 <-przestaje działać  routing (wogóle nie widać
komputeróa poza 1.0.0.0),, po zmianie na -j SNAT --to-source 1.0.0.2
wszytko chodzi git, pół biedy byłoby gdyby był tam tylko nat, ale mialem
tam jeszcze http, dns i pocztę

pzdr
yanek

Poproszę o informacje od was jak providerzy i inni BOFH'owie ściemniają
(jak wy ściemniacie). Jako przyszły rasowy bofh chciałbym poznać nowe
dla mnie techniki.

--
,,Weź przeczytaj chociaż jeden dokument o systemie DNS.
  Bo odnoszę wrażenie, że wiesz o tym tyle co ja o hodowli świń.''