Re: Serwery w sieci wewnętrznej widoczne na zewnątrz

Witaj debian-user-polish!

On Tue, Apr 29, 2003 at 03:53:26PM +0200, Marek Chrobak wrote:
> na serwerze robiłęm już
> iptables -t nat -A PREROUTING -p tcp -d 80.44.55.4 -j DNAT --to 192.168.0.4
> lecz nic nie zadziałało. A popak mam podłšczony do routera Intel
> Express 8100. Proszę podaj mi jakie. inne regułki.
>
> Pozdrawiam
> Marek Chrobak
> marek@jachpol.net

Jak już pisałem ta regułka wystarczy jeśli chodzi o serwer, a żeby pakiety przychodziły na ten serwer
z ustawionym DestinationAddress to musi zadbać o to jakaś maszyna która "stoi wcześniej".
Czyli w twoim przypadku router.
Aktualnie nie mam pod ręką routera, za jakiś miesiąc może ci odpowiem dokładnie jak to powinno wyglądać
od strony routera. Ale głównie chodzi o redirect ip .4 na .2

--
Pozdrowienia,
 Maciej                          mailto:piechcio@amisia.net