postfix + sasl

Witajcie z debian-user-polish!

  Zainstalowałem cudotakie jak w tamcie czyli postfix z saslem za pomoca
polecenia: apt-get install postfix postfix-tls sasl2-bin
libsasl2-modules-plain.

Czysty postfix dziala mi ale z sasl'em juz nie bardzo :/

Do działającego postfixa w pliku main.cf dopisuje:
#sasl
smtpd_sasl_auth_enable = yes
broken_sasl_auth_clients = yes
smtpd_recipient_restrictions = permit_sasl_authenticated, check_relay_domains, relay

Załóżyłem sobie plik smtpd.conf w /etc/postfix/sasl/ do którego
wpisałem: "pwcheck_method: saslauthd"

Nastepnie w linii poleceń wydałem następujące polecenie:
saslauthd -a shadow oraz postfix reload

Chyba wszysko ok ale "telnet localhost 25" daje nastepujacy rezultat:
Connection closed by foreign host.

A w logach znajduję:
postfix/smtpf[pid]: fatal: no SASL authentication mechanisms
I smtpd nie uruchamia sie tylko konczy bledem :/

Co robię źle? Procesy saslauthd są uruchomione a postfix ryczy ze nie sa
:/ Czy ktoś może pomóc w tej sprawie? Z góry dzięki!

Pozdrowienia,
--
 Piotr                          najduk(at)dami(dot)pl
 Linux Registered User          # 217130