Re: Apache i polskie czcionki

Dnia Sun, Apr 27, 2003 at 11:15:57PM +0200 Marcin napisał/a:
> Witam, mam taki mały problem:
> Zainstalowalem Apacha 1.3.26, serwer działa i niby jest wszystko OK, ale
> domyślnie wszystkie strony przegladane IE z mojego serwa maja ustawione
> kodowanie czciaonek jako Western European (Latin1) czyli chyba ISO 8859-1, a
> nie jako ISO-8859-2 mimo iż jest na każdej stronie znacznik meta:
> Jest gdzies w Apachu konfiguracja kodowania? Bo juz od czytania manuala i
> przegladania configa malo nie oslepne a i tak juz chyba tego sam nie znajde
Zanim oslepniesz pogooglaj lub przeszukaj archiwum takiej ciekawej listy:
debian-user-polish@lists.debian.org

Pojawilo sie to pytanie z kilkanascie (kilkadziesiat) razy i conajmniej
kilka razy padla odpowiedz, ktorej nie podam przez sama przekore.
A co!?

/yanek
--
Andrzej Dalasiński                      | We are Microsoft.
http://www.ocelotl.eu.org               | What you are experiencing