Re: Debian & Red Hat

W liście z nie, 27-04-2003, godz. 21:54, Darth pisze:
> Mam Windows XP. :P I se chciałem zainstalować Red Hata i pytanie cyz
> jak zainstaluje Red Hata to pozniej np bende mogl zainstalować
> Debinana jako drugi linux.

To trochę nie ta grupa. ;-) Oczywiście będziesz mógł zainstalować kilka
linuksów.

>  No oczywiscie beda na osobnych partycjach :D .  I jak będa na
> przyklad już ten Red Hat i Debian to czy bede mogl przechowywać pliki
> jenogo z tych stystemow na dysku drugiego????

to zależy jakie pliki. Możesz współdzielić partycję wymiany (swap) i
katalogi domowe użytkowników pod warunkiem że np. w red hacie będziesz
mieć programy które będą miały kompatybilne pliki konfiguracyjne do
wersji programów pod Debianem. Mówię tu o np. Evolution. Jeśli w RH
będzie jakaś nowsza wersja (a będzie) to mogą być problemy we
współdzieleniu plików konfiguracyjnych

> Drugie Pytanie
> Co sądzicie o Red Hat 9.0??? Jakie ma wady według was a jakie zalety.

A jak myślisz że myślimy? ;-)

Generalnie polecam pl.comp.os.advocacy

pozdrawiam

cayco