sshd.pid

Witajcie..
Pytanie moje jest takie:

SSH przestało działać  a ponowne zainstalowanie nic nie dało przy starcie
gdy już wysaliłem ssh z init.d otrzymuję informację że w katalogu
/var/run  blad pliku sshd.pid tzn bląd I/O  tak wiec gdy wchodzę do tego katalogu otrzymuje taka oto informację

// Plik "sshd.pid" istnieje, lecz nnie można wykonać operacji stat(): błąd wyjscia/wejscia //

próbowalem skasować caly katalog  run ale  jest to w jakiś sposób ograniczone co mam robić ???? aby ssh zadziałało odinstalowania oraz wykasowanie wszytkich plików zwiazanych z ssh a nastepne zainstalowanie nic nie daje.

system to Debian 3.0 Woody

Pepson

http://www.nasza.wlodawa.pl