qt-designer

Witam sznownych grupowiczow!
Mam nastepujacy problem (Debian SID aktualizowany codziennie):
pierwsze uruchomienie:

majani:~/deb# designer
/usr/lib/qt3/plugins/designer/liblibcppeditor.sp.so: Nie ma takiego pliku ani
katalogu
Conflict in /usr/lib/qt3/plugins/designer/liblibcppeditor.sp.so:
 Plugin cannot be queried successfully!
/usr/lib/qt3/plugins/designer/liblibcppeditor.ss.so: Nie ma takiego pliku ani
katalogu
Conflict in /usr/lib/qt3/plugins/designer/liblibcppeditor.ss.so:
 Plugin cannot be queried successfully!
/usr/lib/qt3/plujins/designer/librcplugin.so: Nie ma takiego pliku ani
katalogu
Conflict in /usr/lib/qt3/plujins/designer/librcplugin.so:
 Plugin cannot be queried successfully!

drugie uruchomienie:

majani:~/deb# designer
Naruszenie ochrony pamięci

Liczba uruchomien jest liczona od ostatniego uruchomienia ldconfig. Jak
zauwazlyliscie pewnie odpalam jako root - gdy odpalam jako normalny user od
razu jest "Naruszenie ochrony pamięci" bez wywalania zadnych informacji
debugowych.
Po wydaniu ldconfig -v nie znajduje zadnego z brakujacych plikow a
wyszukiwanie plikow na stronie  http://www.debian.org/distrib/packages tez
nie daje rezultatow.
Jakies pomysly?

Pozdrawiam serdecznie,
Przemek Kula.
P.S. Czy jest na grupie ktos kto pisze chociaz proste programy dla kde?
--
e-mail:		przemyslaw.kula@opcja.pl
mobile:		+48 602450696