Dziwaczny blad w apcie, co to moze byc?

Cześć!

Dzisiaj jak zwykle uśmiechnięty wpisałem:

	$ sudo apt-get update
	$ sudo apt-get dist-upgrade -u
	..... (pobral 94 MB pakietow - nie robilem upg od ponad tygodnia)

po czym moim oczom ukazal sie blad:

E: Internal Error, Could not perform immediate configuration (2) on
sysvinit

No to deczko zdziwiony:

gohan@saiya:~$ su
Password:
saiya:/home/gohan# apt-get dist-upgrade
Czytanie list pakietów... Done
Budowanie drzewa zależności... Done
Obliczanie aktualizacji...Gotowe
Następujące pakiety zostaną USUNIĘTE:
  libpng12-0-dev
Zostaną zainstalowane następujące NOWE pakiety:
  cpp-3.3 gcc-3.3 gcc-3.3-base initscripts libpng10-0 libpng12-dev
sysv-rc
116 pakietół zaktualizowanych, 7 nowo zainstalowanych, 1 do
usunięcia i 0 nie zaktualizowanych. Konieczne pobranie 0B/61,5MB
archiwów. Po rozpakowaniu zostanie dodatkowo użytych 4987kB miejca na
dysku.
Czy chcesz kontynuować? [T/n]
E: Internal Error, Could not perform immediate configuration (2) on
sysvinit
saiya:/home/gohan#

Czy moze chozdzic o ten sysv-rc? W apt-cache show widac, ze zastępuje on
pakiet sysvinit, czyli sysvinit powinien byc najpierw usuniety, zanim
nastąpi cokolwiek dalej - no i by sie nawwet zgadzalo, bo komunikat
pewnie mowi o problemie z usuwaniem sysvinit. W celu sprawdzenia czy mój
tok rozumowania jest poprawny wykonalem:

saiya:/home/gohan# apt-get install sysv-rc
Czytanie list pakietów... Done
Budowanie drzewa zależności... Done
Zostaną zainstalowane następujące dodatkowe pakiety:
  initscripts sysvinit
Zostaną zainstalowane następujące NOWE pakiety:
  initscripts sysv-rc
1 pakietół zaktualizowanych, 2 nowo zainstalowanych, 0 do usunięcia i
115 nie zaktualizowanych. Konieczne pobranie 0B/114kB archiwów.
Po rozpakowaniu zostanie zwolnione 36,9kB miejsca na dysku.
Czy chcesz kontynuować? [T/n]
E: Internal Error, Could not perform immediate configuration (2) on
sysvinit

co mniej więcej potwierdza moje obawy, gdyż pakiet "sonar" zainstalował
się bez mrugnięcia okiem.

Czym dokładnie spowodowany jest ten błąd, i co mogę zrobić, aby
instalacja wymaganego pakietu, który jest w dist-upgrade powiodła się?

--
Mati (mati@mati.rm.pl)
Życie byłoby o wiele łatwiejsze do zrozumienia, gdyby matka natura dała