Re: debian vs win2003

> Witam szacowne grono,
>
> W ramach debianowych ciekawostek.
> Znalazlem w sieci opis przesiadki z debiana na windows, moze i
> was zaciekawi. Serwis dosc duzy, ruch tez niemaly, a autor raczej
> obiektywny.
>   http://infojama.pl/sections2.php?op=viewarticle&artid=152

Nie za bardzo widze tam "debian vs win2003" goscie opisali ze postawili
win. Wczesniej mieli problemy bo cos musieli kombinowac przy instalacji
debiana zapomnieli plytki od debiana i nie mieli modulow, korzystam z tego
kontrolera i nie mam problemow (po skonfigurowaniu sieci) mozna chwilowo
bardziej popularna karte wsadzic i sciagnac wszystko z Internetu, jestem
ciekaw co by powiedzial support M$ na to ze zapodzialismy plyte - ze mozna
kupic komplet CD za 25%ceny. (nie jestem pewien czy do MS nie nalezy
wygenerowac dyskietki ze sterownikami - ten sam problem) .

Cos mi sie wydaje ze chcieli sie tylko pochwalic (nie wiem czym)

wymagania minimalne p133 i 128 ram (minimalna instalacja 1.5GB na dysku)
tylko czy jest podany czas instalacji na tym p133 (24 godz.)

jeszcze jedna uwaga co do softu APACHE, MYSQL, PHP - to nie sa produkty M$

mysle ze postawione to win2k srv tak samo by chodzilo

przy okazji plyta ma tylko ddr200

a calosc to mi przypomina poprzedni temat (problemy z kolega)

     Pozdrawiam
 Stanisław Bierówka
staszek@pecet.com.pl