Re: Problem z Geforce3 Ti200 + Woodowe X11

Dnia Sat, Apr 19, 2003 at 12:15:23AM +0200, Jarek Michalak napisał(a):
> (WW) warning, (EE) error, (NI) not implemented, (??) unknown.

To jest opis oznaczeń, który powinieneś zastosować przy wysyłaniu tego
logu.
482 linii logu - gratuluję. A tak serio - zwariowałeś?

> (WW) The directory "/usr/lib/X11/fonts/cyrillic" does not exist.
> (WW) Cannot open APM
> (WW) System lacks support for changing MTRRs
> (WW) NVIDIA(0): Multiple displays connected, but only one display allowed;
> (WW) NVIDIA(0): using first display
> (WW) NVIDIA(0): Failed to verify AGP usage

To są błędy które cię interesują.

> Czy ktos moze mi pomoc? Czy cos skopalem przy kompilacji jadra a jesli tak to co czy popelnilem inne bledy w konfiguracji?

Pierwszy błąd w długości wiadomości - nie popełniaj go więcej.

Błędem z katalogami się nie przejmuj, zainteresuj się opcjami APM,
AGP, MTRR podczas konfiguracji modułów jądra. Nie masz przypadkiem
podłączonych kilku monitorów?

--
Rafał Członka

e-mail/JID	rafi[at]jabberpl.org