Re: unix2dos

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Tohver napisze:

> Gdzie mozna to dostac? Wygooglowalem tylko jakies rpm'y. A moze jest inny, prostszy
> sposob na zamienienie pliku "ASCII text" na "ASCII text, with CRLF line terminators"?
> Musze cos szybko wydrukowac a moja drukarka lyka tylko ten drugi typ plikow :/

$dpkg -S unix2dos

sysutils: /usr/share/man/man1/unix2dos.1.gz
sysutils: /usr/bin/unix2dos

$dpkg -s sysutils

Package: sysutils
 This is a package incorporating various small utilities which are:
  *  procinfo - Displays system information from /proc (v17).
  *   memtest - Test system memory for errors (v2.93.1).
  *  bogomips - Shows the current bogomips rating without rebooting (v1.2).
  * tofromdos - Converts DOS <-> Unix text files (v1.4).

Jacek Kawa  **Ray, następnym razem, jak ktoś zapyta cię, czy jesteś
                       bogiem, to odpowiedz, że tak...**