Re: Fw: postfix+sasl2 (postfix+tls package from testing distribiution - sarge)

hello again

hm nie wiem ale zrobilme dokladnie jak to Opisales i nawet zmienilem
sciezki bo u mnie saslauthd gdzie indziej sie odpalal i tez nic hmmm
moze musi byc odpowiednio dodany kazdy user w /etc/sasldb2 ??

jak powinien wygladac ten plik nie wystarczy wlasnie ze saslauthd ma
odczytywac hasla z /etc/shadow ??

cholernie sie pogubilem w tym :(

pozdr.
bieniu