Re: Problem z kumplem!!!

W liście z czw, 17-04-2003, godz. 21:34, KrzysiekO2 pisze:
>     Witam!
> Sluchajcie, mam problem z wytlumaczeniem koledze przewagi Debiana nad
> Red Hatem czy tez Mandrake'm. Czy moglibyscie podrzucic mi troche
> argumentow, ktore pomoglyby mi go bardziej przekonac? Przedzial
> zaawansowania argumentow moze byc dowolny :).

1) Czytelny podział na wersję stabliną, testową i rozwojową.
2) Duuużo gotowych paczek.
3) Apt-*
4) Debian Security Team
5) Niezależność od giełdy, prawa amerykańskiego, widzimisię
marketingowców
6) STABILNOŚĆ
7) Dużo miłych rzeczy ułatwiających administrację w rodzaju
/etc/init.d/iptables save
8) Jigdo
9) Możliwość upgradu równocześnie z wielu serwerów
10) Można wysyłać listy bez htmla ;-)
11) Fajne koszulki można dostać ;-)
--
Krzysiek Kielczewski <krzyk@sail-ho.pl>