Re: Re[2]: Problem z kumplem!!!

Dnia czw 17. kwiecień 2003 22:25, Grzegorz Dzięgielewski napisał:
> Witaj Bartosz,
>
> W Twoim liście napisanym 17 kwietnia 2003 (22:05:34) można przeczytać:
>
> BFaf> Jeśli dla niego RH jest lepszy to po co go przekonujesz ?
> BFaf> Niech sobie w błogiej nieświadomości używa RH ;)
>
> Eee... lepiej niech rośnie liczba użytkowników Debiana niż
> użytkowników Linuxa wydawanego przez firme która chce zrobić z niego
> coś ala Windows w wyglądzie, zajętości i problemach...

ostatnio słyszałem iż WSHE (Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna) w Łodzi
chce zrobić centrum wsparcia dla RedHata, żenada...

A jak ktoś zobaczy Redhata to później psuje opinie o innych linuksach...

ps. sorki za jednego priva, zapomniałem jak te listy są skonfigurowane...
	Krzysztof Jóźwiak

Nie strzelajcie do orkiestry
Bo na ich miejsce przyjdą lepsi...

		Krzysztof Józwiak (po protestach listowiczów)