Re: Postfix+SASL2+TLS

heja

ja odpalilem na debianie woody 3.0 i dzialalo super dopuki nie
zmienilem na debiana unstable/testing wiec jesli tez uzywasz SID-a to
kurna jasna ja szalu dostalem juz mam dosc cos jest pojebane w sasl2
napisalem na bugs.debian.org o tym zobaczymy czy cos zrobia jesli
chcesz dam Tobie moj dzialjacy przepis na postfixa + sasl2 +tls ktory
dziala napewno pod woody 3.0 a tymczasem nie wiem co mam zroic i jestem
juz wk********** co za niemoc ugh ugh

pozdrawiam
bieniu