Re: Wysyłanie kilku kopii listu [OT]

On Tue, Apr 15, 2003 at 03:46:14AM +0200, Maciek Matwiejszyn wrote:
> Rozumiem swój błąd (raczej programu), zupełnie nie celowo to zrobiłem, ale
> czy to powód do zajmowania publicznego forum? Priv wystarczy, zwłaszcza, że
> jest to przypadek wyłącznie na priv.
> Trudno.

Jest sensowne, bo dzięki temu inni też się o tym dowiedzą przy okazji.

Niestety taka jest konfiguracja tych list debianowych, że jest
niekompatybilna z większością popularnych MUA, zwłaszcza w Win*
(a Ci co to lubią powiedzą, że to mailery są niekompatybilne z listą
dyskusyjną).
O Reply-To munging było już wielokrotnie.

Wanted