Win4Lin

Witam.

Powiedzcie mi co zle robie bo już mnie szlag trafia. Ściągnełem sobie
z www.netraverse.com patche dla jądra 2.4.20 i jeszcze mki-adapter.patch.
Zarzuciłem to na jądro, w konfiguracji zaznaczyłem "Windows cośtam" na 'y'
no i przekompilowałem :). Udało się przekompilować i uruchomić. Uruchamiam
win4lin-installer i on mi mówi że nie ma załądowanych modułów. No to ja
mu na to 'OK to Ci załaduje' :). No i do tego załadowałem moduły
mki.o, mki-adapter.o mki-main.o i on dalej mówi że jest jądro przygotowane
pod pakiet Win4Lin ale nie ma załadowanych wszystkich potrzebnych modułów.
No i powiem szczerze że nie wiem co mu dalej zrobić. Może dodam że
jednocześnie chce używać GRSecurity w jądrze więc może to jest przyczyną
że nie działa.

PS. make modules i modules_install też zrobiłem :)))

--
Arkadiusz Malinski .:||:. arecki(at)aragorn.debian.pl .:||:. format s.c.
:. GPG fingerprint: 2BDF 4ABB A957 E089 2B19 79B4 A71A CE12 C246 684B .:.