Re: Sprzedawanie softu GPL [było: Paranoja ?]

On Sun, 13 Apr 2003, Marcin Owsiany wrote:
> W takim razie poczytaj sobie
> http://www.gnu.org/philosophy/selling.html#HighOrLowFeesAndGPL

Dzięki za pozwolenie, choć czytam zazwyczaj zgodnie z własnym wyborem.
Poza tym jest to mało sensowna wymiana myśli, bo ciągle próbujesz zmieniać
temat, a polemizując wciskasz mi to, czego nie napisałem.

Było już dwukrotne EOT teraz jest trzecie i na żadne Re: też się nie odezwę.
EOT