Re: POSTFIX dziwna sprawa z smtp

> prosze dajcie jakies pomysly juz rpbowalem all szukalem w konfigach w
> pluginach ... i nic :( i nie odsylacie do mana czy google.......

Nie wiem jak to jest w postfixie, ale w qmail-u jeden z podstawowych błędów
związanych z smtp-auth to brak uprawnień do wykonania procedury autoryzacji,
dla smtpd ze względu na złe (zbyt małe) prawa dostępu (wykonia). Smtpd
typowo chodzi z bardzo okrojonymi uprawnieniami, więc może u Ciebie to
też jest z tym związane lub z ograniczonym środowiskiem (ścieżki).
Może ta sugestia Ci pomoże.

Robert