Re: OT nie wie ktos co sie dzieje z polspamem?

Witam,

Dnia Wed, Apr 09, 2003 at 11:45:38PM CEST, Piotr Potargowicz napisał:

:
: Witam.
:
: polspam.org nie dziala od dawna, z tego co wiem to za sprawa jego
: przeciwnikow.
:
: polspam.info nie dziala od nie dawna,  niby jakas przerwa konserwecyjna. Cos
: mi tu smierdzi i powoli mnie spam zalewa(moja baza robi sie nieaktualna). Ma
: ktos jakies informacje na ten temat, tudziesz zna ktos dzialajacy adres
: polspamu.
~ $ host www.polspam.info
www.polspam.info is an alias for serwis.jest.obecnie.wylaczony.nas.czas.przebudowy.polspam.info.
serwis.jest.obecnie.wylaczony.nas.czas.przebudowy.polspam.info is an alias for service.is.currently.down.for.maintenance.polspam.info.
service.is.currently.down.for.maintenance.polspam.info has address 127.0.0.1

proste

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.: ciacho<at>ciacho.pl ][                                          :.
.: http://ciacho.pl    ][         Death dance with me...           :.