Re: modul 3c59x.o nie wspolpracuje z karta

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Przepióra Jacek napisze:

> Karta sieciowa 3c905 nie dziala w DEBIAN-ach (woody,
> potato, KNOPPIX-3.2)
[...]
> w /proc/pci/ jest:
> Bus 0. device 11. function 0:
> Ethernet controller: 3Com Corporation 3c905 100BaseTX\
>  [Boomerang] (rev0)
> IRQ=10.
> Master Capable, Latency=32, Min Gnt=3, MaxLat=8.
> I/O at 0xe000 [0xe03f].

Wczoraj uruchomiłem Knoppixa na komputerze z taką kartą -
z dokładnością do rev. którego nie pamiętam.

Nawiasem mówiąc zrobiłem to, bo potrzebowałem ją zidentyfikować :)

Co właściwie rozumiesz przez "nie działa"?

[...]

Jacek Kawa  **Sláva, cukr a káva a půl litru becherovky [Jarek Nohavica]**