cały problem z OE i PGP - kto chce niech czyta

Witam,
Apropos używania OE itd itd- już się kiedyś wypowiadałem i niestety muszę
wrócić do tematu.

Niestety OE nie daje rady z sygnaturkami PGP wysyłanymi z mutt'a
Spowodowane jest to tym , że sygnatura pgp zaczyna się "słowami"

[...]

Po pierwsze niestety w windozie nie ma czegoś takiego jak
application/pgp-signature. Po drugie skoro treść jest przesyłana w
załączniku, to wyświetla się jako załącznik - wynikiem tego jest to, ze cała
tresc emaila jest w dwóch załącznikach: txt i dat i aby się dostać do treści
txt trzeba wykonać kilka dodatkowych klików. (pomijam tu trudności z
otwieraniem załączników zgłaszane przez niektórych na tej liście).

Daje się zauważyć, że niektórzy już sobie powywalali sygnaturki przy
przesyłaniu listów na debian-user-polish, daje się też zauważyć, że inni
sobie zaczęli wstawiać sygnaturki.

Pozostawiam do roztrzygnięcia:
Czy lepiej jest wyłączać sygnatury PGP przy przesyłaniu listów na
debian-user-polish i ułatwiać tym, co niestety posługują się OE, czy
zupełnie nie przejmować się innymi i dodawać do każdego komentarza (często
niezupełnie na temat) sygnaturki???

Z Poważaniem
Maciej Matwiejszyn

a to mnie skłoniło do napisania tego maila.
debian-user-polish@lists.debian.org zeby