[OT] Koszulki

Hej.
Powstał pomysł. Osoby, jadące na pingwiniarnia i chcące się pokazać w
ślicznej nowej koszulce z logiem debiana, mogą je odebrać na dworcu w
Krakowie. Zwrot pieniędzy za przesyłkę na miejscu lub przelewem (jak kto
woli). Uwaga. O 18.00 odjeżdza autobus do Krynicy. Nie wiem skąd, ale to
sprawdzimy i umówimy się w miejscu skąd odjeżdza autobus. Więc osoby,
które chcąodebrać tam koszulki, proszę o maila na adres:
tshirt@ocean.citynet.pl z tematem ODBIÓR. I bardzo proszę o posyłanie na
TEN adres z TAKIM tematem.

Całość musi się odbyć sprawnie, bo czasu nie bedzie wiele.

Osoby z którymi o tym już o tym rozmawiałem, niech też napiszą.

Pozdrawiam
Michał