Re: poczta przez www

Witam serdecznie,

   dnia 17 marca 2003 (01:37:22) przyfrunął do mnie list
   podpisany: debian@dabeknet.org,
   wysłany na adres: debian-user-polish@lists.debian.org.

   Niniejszym więc odpowiadam:

> neomail lub rozszerzona wersja jego openwebmail :)

Tak zachwalacie tego OpenWebMaila, a że ja mam NeoMaila, to
postanowiłem spróbować. Zainstalowałem, nawet działa, ale zauważyłem
upierdliwą przypadłość... Otóż NeoMail działał niezależnie od adresu.
Czyli mając np:

www.domena.pl             in A MÓJ_IP
www.domena2.pl            in A MÓJ_IP

niezależnie od tego, co podałem, czy było to
www.domena.pl/cgi-bin/neomail.pl
www.domena2.pl/cgi-bin/neomail.pl
mój_IP/cgi-bin/neomail.pl

to zawsze ssał z tego samego konta. A tutaj OpenWebMail coś szaleje.
Jak podam
www.domena.pl/cgi-bin/openwebmail.pl
a potem
www.domena2.pl/cgi-bin/openwebmail.pl

a) za każdym razem jest to inna konfiguracja, jakby dwa oddzielne
   usery. To znaczy poczta jest ta sama, bo do tej samej skrzynki
   sięga, ale ustawienia inne
b) za pierwszym razem uznaje, że logujący się user ma adres
   user@www.domena.pl (ściąga sobie to z adresu) co dla ZU nie jest
   korzystne, bo się będzie gubił i uzna, że tak ma być...

ostatecznie (b) i (c) mogloby zostać, bo (b) to ustawienie za
pierwszym razem, a (c) to kosmetyka, ale (a) mi się nie podoba.
Zbliża się 2:30, więc idę spać, może doczytam w dokumentacji, ale mam
nadzieję na jakąś sugestię... Może ktoś z Was się spotkał z tym i wie
jak to prosto ulepszyć?

--
 pozdrawiając uniżenie,
 Przemysław Adam Śmiejek

 To niebezpieczne być szczerym, chyba że jesteś jednocześnie głupi