Re: dpkg -- naruszenie ochrony pamieci

On Mon, 17 Mar 2003, huan wrote:

> Mam problem z otwarciem bazy pakietów. Próbowałem praktycznie każdy program
> (wajig, apt-get, dpkg, aptitude). System mówi:
>
> burdy:/home/huan# aptitude
> Ouch!  Got SIGSEGV, dying..
> Naruszenie ochrony pamięci

Eh..

burdy:/home/huan# dpkg -r vim
(Odczytywanie bazy danych ... 75911 plików i katalogów obecnie
zainstalowanych.)
Usuwanie vim ...
dhelp_parse: no title found for directory emacs
dhelp_parse: no title found for directory emacs
dhelp_parse: no title found for directory emacs
dhelp_parse: no title found for directory emacs
dpkg - ostrzeżenie: podczas usuwania vim, katalog /etc/vim' nie był pusty,
więc nie został usunięty.
dpkg - ostrzeżenie: podczas usuwania vim, katalog /usr/share/doc/vim/html'
nie był pusty, więc nie został usunięty.
dpkg - ostrzeżenie: podczas usuwania vim, katalog /usr/share/doc/vim' nie
był pusty, więc nie został usunięty.

burdy:/home/huan# aptitude
burdy:/home/huan#

I problem z głowy. Tylko pozostaje kwestia 'dhelp_parse', która od dawna mi
dokucza. Pojawia się przy instalacji większości pakietów! :(

Człowiek uczy się na błędach. ;)

--
huan