Re: PPTPD

> Jak wygenerowac userow i hasla w pptpd.
> Mozesz mi podeslac podglad Twojego confa

Domyslny plik konfiguracyjny (/etc/ppp/pptpd-options)
powinien od razu dzialac.
Uzytkownikow wpisujesz w pliku /etc/ppp/chap-secrets w formacie:
client    server    secret    IP_address
czyli np.:
pawelek    *    haslo    *

Aby polaczenie bylo szyfrowane (protokol MPPE)
musisz zaaplikowac odpowiedniego patcha.
Prawde mowiac nie pamietam juz skad go wzialem -
albo oryginalny (poszukaj w Google) albo z unstable.

--
RK