Re: Maskarada

> Witam
>
> Wpisuję adres IP, maskę i bramę w XP, uruchamiam usługę i nie ma
> efektów.
>
> Posiadam stały adres IP, znaczy mam stały dostęp do netu.
>
> Jako adres bramy komp., które podłączam podaje swój stały adres IP.
>
> Co tu jeszcze jest nie tak?
>
> Piotrek

Z tego co piszesz wynika, ze jako brame w XP wpisujesz zewnetrzny IP (ten
internetowy), a powinienes wpisac wewnetrzny, tzn adres IP interfejsu
(karty sieciowej) do ktorej jest podlaczona siec laczaca serwer z XP
(pewnie cos z serii 192.168.x.x, ale to tylko przypuszczenie), a
nie adres IP ktory masz od providera.

Pozdrawiam wszystkich
Romek Kalukiewicz