Re: Odp: Re: Dziwne zachowanie klawiatury pod X

Dnia Tue, 11 Mar 2003 13:34:20 +0100
"xxx xxx" <xactiv@wp.pl> napisałeś/napisałaś:

> napewno
> wiec

> konfiguracji X
> MIalem na mysli ze fragment z konfiguracja klawiatury
> w /etc/XFree/XFree86-4 jest w porzadku,  a mimo to X-serwer nie
> laduje odpowiedniej mapy klawiatury.

Dokładnie to samo stało mi się mniej więcej tydzień temu - ni z tego ni
z owego zmieniło się mapowanie klawiatury, mimo że nic nie robiłem. W
logach komunikat ze nie może znaleźć konfiguracji dla mojej klawiatury i
ustawia domyslna.

U mnie pomogło dpkg-reconfigure xserver-xfree86

Michał