inny program konfiguracyjny GDM

Package: gdm
Version: 2.2.5.5-2

Nie mogę przestawić GDM w tryb greeter. Kiedy pierwszy raz zrobiłem upgrade z wersji "woody" na "unstable" wszystko było dobrze. Po ponownej instalacji debiana i przejściu na SID, pojawia się zupełnie inny konfigurator niż ten, który był wcześniej (w bieżącym nie ma zakładki do zmiany trybu z normalnego na graficzny). Ponadto nie mogę używać tematów GDM. Próbowałem ponownie skonfigurować GDM, ale to nie dało żadnego rezultatu.

Używam Debiana GNU/Linux SID, jądra 2.4.18-bf2.