Re: Sarge

W dniu Wednesday 05 of March 2003 20:45, Debian napisał(a):
> woodiego, ja miałem problem z kde 3.1, które pod woodym działa bez
> zarzutów, pod Sarge niestety nie mogłem dojść do ładu z pakietami a nie
> znalazłem pakietów Sarge'owych. Jeśli więc nie używasz nic podad

Nie przesadzajmy, ja mam sarge, kde3.1 i wszystko dziala jak nalezy.

> "official sources" to Sarge jest spoko bo jest stabilny, ale jeśli
> chcesz jakieś dodatki to wiedz że świat debianowy głównie wspiera wersję
> sable

Wydaje mi sie, ze jesli jest sie na poczatku drogi to lepiej wybrac stable
(Woody) a po jakims czasie przejsc na testing (Sarge). Sam tak zrobilem
przed kilkoma tygodniami i jest ok. Oczywisicie testing tylko na maszynie
"domowej" do testow ;-)
"Swiat debianowy" wspiera wszystkie wersje, bo testing w przyszlosci ma sie
stac stable.

Pozdrawiam.
--
Gieniak