Pytanie

Mam pytanie do szanownych Kolegów z grupy mailowej. ostatnio dość intensywnie zajmuje się nauka poszczególnych usług serwerowych na Linuxie. Lecz próbowałem wielu dystrybucji i każda ma coś czegoś nie ma. Ja potrzebuje dystrybucji która była by dość szybka w instalacji i konfiguracji a przy tym mało skąplikowana i w miarę bezpieczna i aby bez problemu można było zainstalować podstawowe usługi serwerowe (wiem że może kosmiczne mam wymogi, ale intersuje mnie rozwiązanie zbliżone do tych wymogów). Rozważałem do tej pory Red Hata, Debiana (mimo że bardzo mi się podoba Woody to jest dość długi w instalacji i konfiguracji). oraz OpenLinuxa (tylko nie wiem czy nie jest zbyt komercyjny. Potrzebuje czegoś przejrzystego gdyż mam zamiar przeprowadzać instalacje w firmach dla których stabilność jest najważniejsza.
Proszę o poradę.
Z góry dzięki.
Pozdrawiam

Szukasz banku bez prowizji ?=20