Re: Mutt i lista

* Grzegorz Kusnierz <koniu@bezkitu.com> [2003-03-03 20:14]:
> Ciesze sie, ale wolabym nie dostawac jeszcze CC, bo skoro odpowiedzialem
> na Twojego posta, to raczej znaczy, ze jestem zapisany na liste, wiec i tak
> dostaje odpowiedzi.
Cytatat z twojego postu:

> i odpowiadasz pozniej wciskajac 'L' zamiast 'r'.
> ja osobiscie wole 'lists'. wiecej szczegolow - man muttrc
Wybierając "lists" właśnie sam prosisz o to, aby wysyałać do ciebie CC
proponuje poczytać więcej o różnicach między "lists" a "subscribe":
lists informuje że to jest znana lista, ale nie jesteś na nią zapisany,
więc odpowiedzi chcesz dostawać na maila, stąd mutt ustawia odpowiednio
replay-to (albo follow-up-to, nie pamiętam w tej chwili) i inni
odpowiadają zgodnie z twoim życzyeniem także na priva.
Jeżeli nie chcesz otrzymywać CC to zmień "lists" na "subscribe" i po
kłopocie.

Grzegorz "Silk" Sobański           http://www.megatokyo.com
silk (at) poznan.telbank.pl
                         Life would be so much easier if we