Re: dvd vs debian

Witam serdecznie,

   dnia 2 marca 2003 (00:13:19) przyfrunął do mnie list
   podpisany: bswierc@kis.p.lodz.pl,
   wysłany na adres: debian-user-polish@lists.debian.org.

   Niniejszym więc odpowiadam:

> ja polecam do oglądania dvd ogle, jest szybki i obsługuje wszystkie
> bajery dvd (menu idt).

A wiesz jak w nim rozjaśnić obraz? U mnie wszelkie playery wyśiwtelają
baaardzo ciemny obraz, praktycznie nieczytelny. W XINE znalazłem
kontrast i jasność, ale jak to zrobić w Ogle?

--
 pozdrawiając uniżenie,
 Przemysław Adam Śmiejek

 ,,Wyjrzała glizda z dziury i wesoło gwizda,
 Wtem patrzy -- z drugiej strony sterczy druga glizda.
 Dalejże ją uwodzić, a ta rzecze srogo:
 -- Odwal żeż się kretynko, ja jestem twój ogon!'' A. Waligórski