Problem z translacją.

Witajcie

Mam taki mały problem. Jestem początkującym i chciałbym postawić
serwer podłączony do routera poprzez kabelek sieciowy skąd ma mieć
połączenie z internetetem i dodatkowo jest podłączony do sieci LAN.
Jak muszę skonfigurować Debiana bym mógł komputerom z sieci LAN
udostępić internet i przypisać im adresy zewnętrzne (czyli zrobić
translację NAT i żeby komputer w sieci LAN o adresie 192.168.0.3
był widoczny na zewnątrz pod adresem 80.48.50.3).
Jakie polecenia muszę wykonać lub co zmienić lub dopisać w plikach
konfiguracyjnych Debiana?
Proszę bardzo o poradę!!!! :)

Pozdrawiam
Maruś