Re: Koszulki

I tym razem ja dałem się zrobić i wysłałem re: nie na listę a do Mateusza :(
Ale się poprawiam się :)

Co do ilości, to niektórzy wstępnie zadeklarowali mniej (1 szt. - nie znając
ceny i ostatecznego wzoru) a będą pewnie chcieli więcej :) (przy takich
cenach).
Czy nie były brane pod uwagę rozszerzenia ankiety na pozostałe propozycję.
Dałeś nam wybór jednego wzoru z tego co przedstawiłeś i nie wiadomo ile osób
chciałoby te inne proponowane słownie (duże logo z tyłu, napis na rękawie,
itp.). Może zrobić ponowną ankietę, bardziej uniwersalną z możliwością
oprócz wyboru wzoru deklarację co do położenia, napisów, kolorów. Mogę
pomóc w przygotowaniu pytań (i analizie odpowiedzi :)) aby tak naprawdę
zobaczyć (może być na razie nie zobowiązująco) co My tak na prawdę chcemy.

Co do wysyłki, koszt wysyłki za zaliczeniem jest dość wysoki a pewnie można
Ci zaufać i w  "ciemno" wysłać pieniądze od razu w całości (przelew).
Nie wiem też czy nie lepiej zorganizować jakiejś dystrybucji "lokalnej", aby
nie wysyłać 20 przesyłek np. do Poznania i 50 po Warszawie. Zrobić jakieś
spotkanie lub zaufany punkt kontaktowy :)

Robert