Re: Koszulki

Dnia Tue, 18 Feb 2003 00:21:07 +0100
Rafal Szymanski <rafik@apple.eu.org> napisałeś/napisałaś:

> mój pierwszy post
> jaką techniką mają być robione te koszulki? jeśli sitem to
> przepotwornie drogo imho.

Sitem i oczywiscie że to wychodzi drogo. Ale liczone to było na kilka -
kilkanaście sztuk koszulek.

> wydaje mi się, że dobrej jakości tshirt lub polo w wyszytym ślimakiem
> wyglądałyby zdecydowanie porządniej niż nadruk sitem. Jeśli chcesz to
> odstąpie Ci kontak na osobę która dla nas to wykonywała i (lub) na
> producenta fajnych polo, gdyż nie chciałbym robić żadnej konkurencji
> dla Twojej inicjatywy a jedynie pomóc.
> pozdrawiam

Pewnie że byłoby ładniej wyszywane. Jest juz deklaracja na 34 koszulki,
wiec mysle ze uda się je bardziej "wypaść" :). Kontakt podrzuc - jezeli
to gdzies daleko a ktos z subskrybentow listy mieszkal bedzie blizej to
pewnie poprosze o pomoc :). Ja tez mam kilka namiarow na firmy ktore
wyszywaja, ale jezeli masz taniej to zapewne ludzie beda chcieli z tego
skorzystac.

> Rafał Szymański czasami jako "Bamshee"

Pozdrawiam
Michal