Re: stable?

> U¿ytkownik Tomasz Kotecki  napisa³:

> ROTFL!!! Ze co?!  Moze to moj brak kompetencji, ale po co cos takiego? Jadro
kompiluje sie na konkretna maszyne (architekture). To moze jeszcze stworzmy
jadra w rpm'ach itp.? Co jest zlego w .tar.gz albo .tar.bz2???

albo Twoj brak kompetencji, albo ja sie zle wyslowilem: nie chodzi mi oczywiscie
o pakiet z binarna wersja jadra, tylko o pakiet typu kernel-source-2.5.x.deb,
dzieki ktoremu kompilacja i instalacja kernela jest prostsza, no i zrobiona w
'debian way' :)

--
pozdrawiam,
Tomasz