polskie znaki - krzczki zamiast ogonków

Najpierw chce podziękować, że pomogliściemi na początku mimo głupich
pytań które zadawałem.

Zainstalowałem locale. Zmieniłem ustawienia, zdefiniowałem zmienne
środowiskowe (te LC_TYPE itd) i ustawiłem w gdm język na polski.
WMaker teraz ładnie odpala sie po polsku ale nie do końca. W oknach
edycji tekstu, terminalach i na górnej belce okien zamiast polskich
liter są krzaczki (albo czasami podkreślniki). W manualach, HOW TO i
sieci nie znalazłem nic na ten temat. Najprawdopodobniej coś
przeoczyłem ale nie wiem co. Jestem otwarty na wszelkie pomysły.

Przy instalacji edytowałem ustawienia console-data, XF86Config-4 i
locales. Mam zainstalowane fonty transcode i kilka innych kodowanych w
iso 8859-2.

Z góy dziękuje za wszelką pomoc.

--
Pozdrowienia,