Re: Radeon 9200 - brak akceleracji

southp@op.pl wrote:
czym  różnią się od tych www.ati.com ?

to są te same. Ale ja i tak mam te z ati.com

to jest nie potrzebne, jesli masz w modules.conf:
alias char-major-195 fglrx

zacytowalem opis z googli, ja tez nie laduje tego modulu - sam sie laduje.

ja wwaliłem ale prawdę mówiąc nie wiem czy jest potrzebne
CONFIG_DRM=y
ale modułu do radka juz nie zaznaczałem

hem, zobacze.

a agpgart'a wkompilowales? w sumie w dirverach komercyjnych do ATI czy NVIDI
mozna włączyć wbudowaną obsługę AGP.

oczywiscie, ze tak.

CONFIG_AGP=y
i jeszcze trzeba chipset wybrać

PS: U mnie z radkiem 9600 wszystko gra pod 2.4 i 2.6 ze sterami z www.ati.com.

pod 2.6? u mnie sie modul nie chcial pod 2.6 skompilowac ;P Ale mam 2.4 na razie. Nic to - zobacze z DRM.

--
Mati (mati@maticomp.net)
One man can make a difference