Re: problem z sshd2

Dnia Mon, 29 Sep 2003, Robert Skup napisał:

> A nie ustawiłeś akceptacji tylko ssh w wersji 2 w konfigu sshd ?
> Jeżeli łączysz się z klienta który obsługuje tylko wesję 1 np. TeraTerm
> to efekt jest taki jak opisałes a poprawnie tylko łączą się klienci
> obsługujący wersje 2.

Wydaje mi sie, ze mam ustawiona obsluge ssh1 wiec to raczej nie to.
Poza tym jak napisalem wydaje mi sie, ze w sumie sie laczy (bo pyta
o haslo i po stronie serwera komenda last twierdzi, ze bylo sie
zalogowanym). Problem w tym, ze shella ani widu, ani slychu.

Poza tym klient chyba jest kompatybilny z ssh2 (aptrz debug z
poprzedniego posta)

Pozdrawiam
Romek Kalukiewicz

A na marginesie to moj /etc/ssh2/sshd2_config wyglada tak (wlasciwie
prawie default):

# sshd2_config
# SSH 2.0 Server Configuration File

*:
	Port				22
	ListenAddress			0.0.0.0
	Ciphers				AnyStd
#	Ciphers				AnyCipher
#	Ciphers				AnyStdCipher
#	Ciphers				3des
	IdentityFile			identification
	AuthorizationFile		authorization
	HostKeyFile			hostkey
	PublicHostKeyFile		hostkey.pub
	RandomSeedFile			random_seed
	ForwardAgent			yes
	ForwardX11			yes
# DEPRECATED	PasswordAuthentication		yes
	PasswordGuesses			3
#	MaxConnections			50
# 0 == number of connections not limited
	MaxConnections			0
#	PermitRootLogin			nopwd
	PermitRootLogin			yes
# DEPRECATED	PubkeyAuthentication		yes
#	AllowedAuthentications		publickey,password,hostbased
	AllowedAuthentications		publickey,password
#	RequiredAuthentications		publickey,password
	ForcePTTYAllocation		no
	VerboseMode			no
	PrintMotd			yes
	CheckMail			yes
	UserConfigDirectory		"%D/.ssh2"
#	UserConfigDirectory		"/etc/ssh2/auth/%U"
	SyslogFacility			AUTH
#	SyslogFacility			LOCAL7
	Ssh1Compatibility		yes
	Sshd1Path			/usr/sbin/sshd1
#	AllowHosts			localhost, foobar.com, friendly.org
#	DenyHosts			evil.org, aol.com
#	AllowSHosts			trusted.host.org
#	DenySHosts			not.quite.trusted.org
#	NoDelay				yes

#	KeepAlive			yes
	RequireReverseMapping		yes
	UserKnownHosts			yes

# subsystem definitions

	subsystem-sftp                  sftp-server