Sarge - post upgrade locale problem :|

Witam

Zrobilem sobie wczoraj upgrade mojego Sarge'a. Wszystko byloby dobrze,
gdyby nie 2 sprawy:

- brak polskich literek w konsoli (temat na grupie przerabiany, juz sobie
poradzilem :))

- pomimo prawidlowo ustawionych locali programy komunikuja sie ze mna w
  jezyku angielskim. Probowalem juz chyba wszystkiego: dpkg-reconfigure
  locales nic nie daje, export LC_ALL=pl_PL rowniez nie odnosi skutku.
  Wszystko ustawione jest tak samo jak przed upgradem. Czy moze miec to
  zwiazek z jakimis ustawieniami Gnome2? Wczesniej mialem Gnome1.4,
  teraz powoli czesc programow jest juz z Gnome2, samo srodowisko Gnome
  rowniez juz zostalo zmienione (ja i tak uzywam FluxBoksa :)) Gnome
  Control Centre z Gnome2 jest po polsku, natomiast cala reszta
  aplikacji juz nie. Ponadto nie moge uzywac polskich literek w atermie.
  Wyswietlane sa prawidlowo, ale wpisywanie nie jest mozliwe - nie ma
  zadnej reakcji na alt-litera - dziala tylko ó i Ó.

Mial ktos juz taki problem? Jesli sobie z nim poradzil, to prosze o
pomoc.

Z gory dziekuje i pozdrawiam

Mateusz Pohl (aka PoLu)

--
Registered Linux User: #284408 -|- Debian GNU/Linux
Mateusz Pohl (aka PoLu) - polu@linux.pl

"Kiedy na nasze pytanie odpowiada informatyk,
przestajemy rozumieæ pytanie..."