f@st800, niby ok, ale (stracony tydzien)

Witam debian-user-polish,

  uruchomilem toto, ale juz tydzien nie potrafie znalezc rozwiazania:
modem 'dziala albo nie dziala', tzn przestaje wysylac pakiety w strone
tepsy, albo odrazu po inicjalizacji (nie udaje sie wtedy zalogowac),
albo juz w czasie pracy

drugi problem, to ten sam problem, ale w konkretnej sytuacji - przy
wysylaniu danych pelna para, tym razem oprocz przerwy (tez jednostronnej,
pakiety lcp echo request w tym czasie od tepsy dostaje, jednak moje
nie dochodza) dostaje komunikat bledu:

 NETDEV WATCHDOG: eth2: transmit timed out
 [Adi] Transmit timed out!
 [Adi] transmit urb <tu 32bit numer> cancelled

eth2 to wirtualny eternet modemu
jesli po tym komunikacie odepne na chwile linie to po ponownej
synchronizacji komunikacja znowu dziala

instalowalem wg http://fast800.tuxfamily.org,
kernel 2.4.20, wkompilowane wszystko, testowalem na 2 kontrolerach
usb, jeden na plycie (intel) uhci, a drugi na pci, ohci,
eagle 1.0.4, 1.0.4pre5.1, zawsze to samo

testowalem na windzie ten modem - wszystko dziala jak nalezy

wrazenie mam jakby firmware byl trefny (?)
ma ktos pomysl ? (oprocz przesiadki na mandraka, bo tego nie zrobie:)

 Marek                          mailto:mx0@wp.pl