Re: Sagem 800 USB Neostrada plus

W liście z nie, 31-08-2003, godz. 23:28, Bartosz Feński aka fEnIo pisze:
> http://www.neopluslinux.prv.pl

to jak juz o tym mowa, to ja zadam dwa pytanka:

1) czy ktos slyszal o driverach do tego czegos pod 2.6? eagle pisze, ze
jeszcze poczeka :(

2) czy wszyscy maja tak, ze po uruchomieniu systemu trzeba najpierw
odlaczyc modem (tzn. wyjac kabelek usb), bo inaczej nie zadziala?
dochodza mi do tego problemy z auto polaczeniem (to juz mozliwe ze moja
wina, bo dopoki nie rekompilowalem kernela to po w/w zabiegu polaczenie
nastepowalo 'samoczynnie')

--
Tomasz Kotecki <elb@indyw.most.org.pl>