Re: [OT]Blokowanie nieplacacych userow

On Fri, 29 Aug 2003, Maciek Matwiejszyn wrote:

> ja bym na miejscu takiego usera zainstalował np. winrouteproxy, ustawil
> proxy w przeglądarce na lokalne i... korzystał dalej
>
> maciek
>
> ps. ja wycinam po iptables i mac

Dlatego pokombinowalem i zrobilem sobie straszliwy system do
klepania userow, ktory nieplacacym robi DNAT z portu 80 na server na
port 8000. Tam stoi VirtualHost Apache'a, z ErrorPage 404 na
index.php, w ktorym nieplacacym sie pojawia sie tabelka z ich
zadlozeniem i sugestia co by zaplacili.

Jak do tego sie jeszcze dolozy DROP reszty ruchu i ciachanie po MAC
to sa bez szans.

Na 4 dni przez uplynieciem terminu 2 razy dziennie pakuje sie im
przed nos ta sama stronka, ale wtedy jak dasz refresh to wszystko
chodzi cacy.

Wszystko full-automatic tak, ze nawet w kalendarz sie patrzec nie
musze kiedy komu obciachac. :))

No i tego chyba tak latwo nie obleza :]

Pozdrawiam
Romek Kalukiewicz

PS. Dziekuje za ten watek - conieco sie poduczylem i... no i wynik
macie opisany wyzej.