Re: public_html

> Myślę, że mój pomysł jest bardziej oryginalny.
> Podałem go Tomkowi na GG, sprawdziłem też u siebie i działa.
> Katalog public_html robimy chgrp www-data
> następnie o-rx i g+rx
> I ani nikt "obcy" nie podpatrzy bezpośrednio plików, a Apache dostęp będzie
> miał :)

a ja go jescze apgrejdowalem i mam tak:
zarowno katalog domowy, jak i public_html: 750, przy grupie www-data

i to jest to, o co mi chodzilo. inna sprawa jest to, ze jesli
potrzebowalbym innej grupy, ktora mialaby miec dostep do katalogow
userow to trzeba by sie pi**rzyc z tworzeniem grupy-pojemnika...
zostala jescze jedna kwestia: gdzie ustawic domyslnosc takich ustawien?
tak patrze na szybko i widze /etc/adduser.conf. jesli cos zle
powiedzialem albo cos mozna zrobic lepiej, dajcie znac. jesli nie, to
pewnie problem jest juz rozwiazany.

--
Tomasz P. Kotecki <elb@indyw.most.org.pl>