Re: vee-jay, cinerella, xmovie, ??

On Fri, 29 Aug 2003 10:43:21 +0200
Piotr Pruszczak <p.pruszczak@pro.onet.pl> wrote:

> Czy ktoś ma może doświadczenia w pracy z :
> vee-jay, cinerella, xmovie, no i mplayerem (dokładnie - jak zrobic w nim
> GUI - poległem wczoraj) ??

A co trudnego w gui w mplayerze? Ja kompiluje z takimi opcjami (paczki pod
debiana niby są, ale raczej mocno niekompletne, więc ich nie polecam;
najlepiej brać cvs'a):

./configure --enable-i18n --disable-runtime-cpudetection --language=pl \
--enable-gui --enable-freetype --enable-qtx --enable-live \
--with-livelibdir=/opt/live

Ciebie interesuje zapewne --enable-gui, ewentualnie --enable-freetype
(jeśli chcesz mieć obsługę TTF). Potrzebujesz do tego na pewno devele gtk
1.2 (i libfreetype). A gui odpala się wołająć MPlayera komendą gmplayer.

Karol
--
|       Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>	|
|       JID: narel(at)jabber.org           GG: 2786028	|